esmaspäev, 23. november 2015

Santa Cruz de Tenerife

Alustame siis algusest.

1. päev

Tallinnasse alustasime sõitu 18.novembri hommikul kell 10. Juba sel hetkel oli tunda kõhus väikest ärevust, kuna kumbki meist polnud varem lennanud. Tallinna lennujaama jõudes ei saanud me kumbki aru, mida me nüüd edasi tegema peame. Küsisime infoletist abi ning saime asjad korda ning jäime oma esimest lendu ootama. Esimesele lennule minek hakkas pihta 14.10 ning lend väljus 14.45.  Hoidsime kätest ja lendasime, oli tore :)
Helisinki jõudes ootas meid buss, mis viis lennujaama ning siis läksime kohvreid otsima. Aega läks aga kätte me nad saime. Aeg läks päris kähku ning juba olime lennukis, et lennata Tenerifele. Lend väljus 17.15 ning kohale jõudsime 21.30 (Eesti aja jargi 23.30). Lend sujus hästi.
Kohale jõudes oli tunda kohe sellist sooja ja samas niisket õhku. Esimesed palmid nägime ära õhtu pimeduses. Seejärel sõitsime veel tunnike bussiga ning natuke ka taksoga. Korteris ootas meid juba Laura. Esimene reaktsioon korterisse jõudes oli päris masendav, kuid nüüd oleme täitsa harjunud :)

2. päev

Esimene öö möödus päris unetult. Ärkasime juba 6st. Tegime teed ning läksime rõdule nautima  esimesi vaateid, väga mõnus oli!
11 ajal tuldi meile järgi, tehti väike linnaekskursioon ning läksime kooliga tutvuma. Huvitav oli teada saada seda, et juuksurid õpivad siin ka maniküüri. Nägime veel ka kosmeetikuid, spa-hooldusi ja õmblejaid.
Sel päeval oli lihtsalt super ilm!
Peale koolis käiku suundusime tutvuma salongidega. Esialgul ei osanud midagi arvata, kuid olime positiivsed. Saime teada, et salongides oleme reede ja laupäev ning koolis teisipäev, kolmapäev ja neljapäev.
See päev oli üsna rahulik ning saime nautida vaba päeva, et ringi vaadata ja otsida kohti, kus on näiteks toidupood ja wifi.
Õhtud mööduvaid meil enamjaolt lauamänge mängides.

3. päev

Esimene päev salongis. Salongi nimi on Pino Estilista. Meile anti kohe tööpõlled selga ja üllataval kombel saime ka kohe tööd teha. Põhilisteks töödeks on juuste pesu ja värvimine. Salongis olles jäid silma väga mitmed erinevused:

• Des. ainet ei kasutata!!!!! (kord nädalas pannakse steriliseerimiskappi ja pestakse kuuma veega)
  • Pead pestakse alati 2 korda
  • Värvimisel ei panda värvilina. Õlgadele pannakse rätik ja selle peale kile.
  • Värv segatakse kokku elektrilise miksriga.
  • Värvi ei eemaldata näo äärest svammiga, vaid hoopis hõõrutakse kliendi juustega.
  • Ühte klienti teevad mitmed juuksurid (Näiteks üks peseb, teine lõikab ja kolmas föönitab)
  • Keemiliste lokitullide keeramisel jaotused puuduvad ning lokivedelik pannakse pähe kraanikausis.
  • Peale meeste lõikust pestakse alati meeste pead.
  • Naistel valged rätikud ja värvilised lõikuslinad, meestel mustad rätikud ja lõikuslinad.
  • Kliendid astuvad uksest sisse ja suunduvad esmajoones kraanikaussi ja seejärel ootavad, et keegi nendega tegeleks.
Salongist saime minema kella 15 ajal ning õhtuks olid jalad päris läbi. Käisime korterist läbi ning suundusime McDonaldsi poole, et netti saada. Istusime siin tunnike ning hiljem suundusime shoppama. Kokku shoppasime pea 5 tundi. Ja nagu tavaks on saanud, möödus ka see õhtu lauamänge mängides.

Tööpõll

Sirgendajat kasutatakse harva, sirgeks tehakse föönitades.

Lastenurk

4. päev

Läksime jälle kella 9ks salongi. Kohale jõudes saime jälle hulgaliselt palju päid pesta ja värvida. Seekord saime ka värvi maha pesta. Päev möödus kiirelt ning päeva lõppu tähistati jäätistega. Plaanisime minna korterisse, et siis katusele päevitama suunduda, kui koju jõudes oli taevas üsna pilvine ning see plaan jäi ära. Õhtupoolik möödus koduselt, kuid hiljem läksime Luz Marinaga välja. Ootasime teda päris kaua, kuid siin on ju kombeks hilineda ning seega ei teinud me suurt probleemi. Suundusime La Laguna'sse. Tegime seal väikese linna ringi ning suundusime baari nimega Granero. Oli tore ja lõbus õhtu, kuid ega pikalt ei oldudki, suundusime peagi Santa Cruzi tagasi ning otsejoones magama.

5-6 päev

Mõlemad päevad olid meil vabad, seega otsustasime kauem magada. Kuna ilm oli tõesti halb ei osanud me ka kuskile minna. Mingi hetk käisime jälle kõrvaltänavates jalutamas ja muidugi McDonaldsis, et netti saada. Käisime vaatasime ka kohaliku turuplatsi üle, polnud midagi erilist, kuid tore oli käia. Enamjaolt olemegi lihtsalt aega surnuks löönud.